FANDOM

Zmierzamy do zakonu Dugiona w Neolicie. Pytamy brata Bożydara o runę światła, odsyła do brata Michała. Chce abyć zinfiltrował sekte - w tym celu udaj się na plac gdzie jest zgromadzenie słuchaczy i zagadaj do Hadriana w celu przyłączenia się. Zdradza położenie ich siedziby - wróć do brata Michała - wysyła nas do ich siedziby aby załatwić kapłana Ignawiusa. Siedziba ma wejść na zachodzie od Neolithu nie daleko wodospadu. Wchodzimy do środka witamy się z Odzwiernym -tu niestety zostajesz zdemaskowany i trafiasz do więzienia, uciekamy i dalej przebijamy (schody po lewej) się przez hordę czarnoksiężników by zdobyć z kufra złoty klucz dzięki któremu dostaniemy się za drzwi niedaleko pierwszej odnogi od Odźwiernego. Teraz trzeba się udać do tylnego wejścia sekty - od strony Elfiej doliny należy wejść w góry przez ruiny i odnaleźć to wejście. Gdy już przeszliśmy przez drzwi to schodzimy schodami w dół a następnie dziurą do Ignawiusa. Oprócz niego jest tam kilka czarnoksiężników - zabij go zanim on ciebie uwali! Weź jego pierścień ze skrzynki i wracaj do brata Michała a następnie do brata Bożydara po runę światła.