FANDOM

brat Maurycy szuka kogoś do naprawy organów kościelnych. Udajemy się do Jerzego (zaułek rzemieślników) aby porozmawiać o naprawie organów. Dowadujemy się, że nie jest mile widziany w kościele. Spadamy spowrotem do kościoła porozmawiać z bratem Maurycym. Nie zgodził się - wracamy spowrotem do lalkarza. Pomoże w zamian za przysługę: Organy - Przysługa.Będziemy musieli wręczyć ciasto Ojcu Mateuszowi tak aby nas nie rozpoznał - w tym celu należy najpierw zdobyć następujące przedmioty:

  • 3 ciasta (mleko+mąka=ciasto)  i 5 butelek wódki. Czekamy 24h.... pewnie obżera się i pije alkocholik jeden ;d
Dostajemy przebranie i spowrotem 5 butelek wódki. Idziemy do kościoła, wypijamy wszystkie flachy i przebieramy się; Idziemy do Ojca Mateusza i wręczamy mu ciasto. Wracamy do Jerzego. Bracia będą jedli ciasto wieczorem dlatego Jerzy chce abyś wpadł do niego przypomnić mu o pójściu do kościoła między 16 a 22 czasu altarońskiego (nie przegap - i znowu czekanie kilku godzin).Następnie przynieś jego narzędzia z magazynu drwali (tam gdzie golemy) na samym dole. Wracamy oddajemy narzędzia.
Mapa1

Następnie trzeba mu dostarczyć następujące przedmioty:

Dostajemy naprawione części; idziemy je zamocować do organów po czym chwalimy się bratu Maurycemu. Odsyła nas do Ojca Mateusza po nagrode - a tą nagrodą jest błogosławieństwo. Jeszcze tylko wspominamy Ojcu Mateuszowi  o Jerzym i lecimy zakończyć quest do niego.

  • Błogosławieństwo życia - 8 talarów - chroni przed utratą punktów doświadczenia
  • Błogosławieństwo ekwipunku - 11 talarów - chroni przed utratą ekwipunku

Więcej z Fandomu

Losowa wiki