FANDOM

Właściciel farmy Haron prosi cię abyś pomógł jego bratu Marcinowi który rzekomo twierdzi, że na farmie straszy...?!
  • zadanie zaczynamy u Harona który wysyła nas na strych do Marcina.
  • każe nam wypytać wszystkich parobków o dziwne zjawiska.
  • wracamy do Marcina i mówimy mu której osobie coś się przydarzyło. Podczas przekazywania informacji usłyszałeś dziwne hałasy z pokoju niżej; idz i otwórz skrzynkę i spowrotem do Marcina.
  • zdesperowany biedak każe nam udać się do "egzorcysty" Brata Michała (Duchowni); bierzemy do niego święty symbol i wracamy.
  • Symbol nic nie daje i nadal słychać dziwne odgłosy. Marcin odsyła nas do Harona na rozmowę.
  • Idziemy do Korwina który "zna metodę na złe moce". Musimy mu przynieść dynię.
  • Udajemy się na farmę do Bogumiły po dynię. Owa farma znajduje się w kierunku północno-zachodnim od obozu drwali.
  • wracamy do Korwina i dajemy mu dynię na zupę a w zamian otrzymujemy świetlisty kryształ; poprosił ciebie abyś mu opowiedział dokładnie co się stanie na farmie.
  • wracaj do Marcina. Okazuje się, że to był jeden wielki żart z tymi duchami a te dźwięki wydawała maszyneria skonstruowana przez niego.
  • idziemy do Harona.

Jeżeli powiemy nie - dostajemy 5500md+ możliwość sprzedawania zwojów przemiany u Korwina oraz pn'y.

Jeżeli powiemy tak - dostajemy 4500md+ możemy sprzedawać u Marcina jakieś kryształy górskie a także zwoje przemiany Korwinowi.

  • już tylko zostało nam opowiedzieć historię Korwinowi. Od tej pory możemy u niego sprzedawać te zwoje przemiany!

UWAGA! zadanie dostępne jedynie podczas Halloween.===

Więcej z Fandomu

Losowa wiki